Az állami intézmények számára
Az általunk kínált termékek szinte mindegyikét, bármilyen mennyiségben, a megrendeléstől számított legfeljebb 14 napos szállítási határidővel tudjuk kézbesíteni. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy speciális programot hozunk létre az igényesebb ügyfelek számára. Ezek lehetnek olyan ügyfelek, akik például:
- Nagyobb megrendelést szeretnének létrehozni.
- Ajándékok vásárlását tervezik alkalmazottaik számára.
- Ajándékutalvánnyal akarják megajándékozni az alkalmazottaikat.
KEDVEZMÉNY EGYSZERI VÁSÁRLÁS ESETÉN
Kérjük, küldje megkereséseit az info@kabelecky.hu címre. 24 órán belül válaszolunk egy konkrét árajánlattal. Az e-mailnek tartalmaznia kell az alábbi információkat:
- Link a weboldalunkról vagy az Önt érdeklő termék neve
- Darabszám
- Legkésőbbi szállítási határidő
VÁSÁRLÁS SZÁMLÁRA
Az állami szervezetek (kormányzati szervek) ügyfelei számla ellenében vásárolhatnak árut esedékes fizetéssel. Ezt a lépést egy hivatalos megrendelés elküldése előzi meg, amelynek tartalmaznia kell az alábbi információkat:
- Az ügyfél számlázási adatai (beleértve a HÉA-számot és az ÁFA-számot)
- Az áru teljes szállítási címe
- A küldemény átvételét intéző kapcsolattartó személy neve
- Az általunk küldött árajánlat száma
- A megrendelés végső ára
- Lejárati idő
- Bélyegző
- Aláírás
A megrendeléseket a beérkezést követően azonnal regisztráljuk, majd 24 órán belül tájékoztatjuk Önt az áru feladásának időpontjáról.