Áruátvételi pont
Mi az az áruátvételi pont?
Ez egy új szállító, amely gyorsan és olcsón szállítja Önnek az árut. Más fuvarozókkal ellentétben a rendelések nem közvetlenül az Ön otthonába vagy postára érkeznek, hanem a postai rendelési hálózat meghatározott kézbesítési pontjaira. Ezeket Z-pontoknak hívják.
Ma minden városban több fiókot talál, ahol átveheti az árut. Megrendeléskor Ön dönti el, hova kívánja küldeni az árut. A szállítmány ezután akár 7 napig is ott vár, de telefonon meghosszabbíthatja az időt.
Tekintse meg az árut a helyszínen, és csak utólag fizet. Kerülje el a végtelen sorban állást a postán. Próbálja ki az áruátvételi pontot.
Hol találod meg a legközelebbi áruátvételi pontot?
Jelenleg több mint 1900 fiókkal rendelkeznek Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Lengyelországban és Romániában. A teljes listát láthatja itt.
Az ország minden nagyobb városában találhat üzleteket. Mindig megismeri az áruátvételi pont logójáról.
Hány napig kell átvennem a küldeményt?
Az árukat mindig 7 napig tartják a fiókban. Ezt az időszakot azonban 21 nappal díjmentesen meghosszabbíthatja. Vagy közvetlenül hívja fel a fiókot, vagy kattintson a küldemény linkjére, amelyet tőlünk kapott e-mailben.
Mikor áll készen a küldeményem az átvételre?
Mielőtt a küldemény megérkezne az átvételi ponthoz, e-mailt kap tőlünk, hogy átadtuk a küldeményt a fuvarozónak és elküldtük. A futár ezt követően e-mailben visszaigazolja a küldemény kézhezvételét az online rendszerébe. Az e-mailben egy linket is kap a küldemény nyomon követésére. Tudja online követni, hogy néz ki a küldeménye.
Amint a küldemény készen áll az átvételre a kiadóhelyen, e-mailben vagy SMS-ben kap értesítést. E-mailben/SMS-ben fog kapni egy jelszót, amellyel igazolni tudja az üzemeltetőnek magát a csomag átvételekor.
A küldemény csak a jelszóhoz van kötve, így a jelszó bediktálása esetén bárkit elküldhetsz az áruért.
Mennyi ideig tart a szállítmányom megérkezése?
A kézbesítés időpontja általában a küldemény postai rendelési hálózatba történő eljuttatásától számított második munkanap. A karácsony előtti időszakban azonban javasoljuk, hogy számoljanak az esetleges késésekkel.
Mi a helyzet a fizetéssel?
A fizetési módot Ön előre kiválasztja. Ha banki átutalással szeretne fizetni, a fizetési dokumentumokat e-mailben kapja meg tőlünk. Az árut abban a pillanatban küldjük ki, amikor a fizetés jóváírásra került a számlánkon.
Készpénzes fizetés esetén közvetlenül a kiadóban fizethet. Ezért kérjük,készítsen készpénzt. Nem minden kiadónál lehetséges a kártyás fizetés. Ha rákattint a konkrét kiadóra, ahol fel szeretné venni a csomagot, meg tudja tekinteni a fizetési lehetőségeket. itt.
Mi történik, ha a szállítmány sérült?
Az áru átvételekor mindig alaposan vizsgálja meg küldeményét. Ha első látásra látja, hogy a csomagolás sérült, ne vegye át a küldeményt, és azonnal értesítse a szervizpont munkatársait a problémáról.
A munkatársak ezután közvetlenül kapcsolatba lépnek velünk, és mi biztosítjuk az új áruk mielőbbi kiszállítását. Nem Önnek kell megoldania minden problémát a szállítmányozással kapcsolatban, hanem bízza ránk.
Ha kérdése van az áru átvételi ponthoz való küldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal ezen a telefonszámon +36 301 471 527.